Powered By Blogger

4 de juliol del 2013

Tag 0: Maleta i aproximació.


Començo el que serà el meu diari personal aquests 36 dies que estaré a Alemanya. El d'avui el marco com a dia zero perquè encara no estic a Alemanya. De moment als Països Catalans encara, a Cornellà del Terri, un poble de Girona per ser exactes. 

Porto un parell de dies que sóc un sac de nervis, pitjor que un flam patint un terratrèmol de nivell 11 a l'escala de Richter, encara que sols arribi fins el 10. El meu germà no hi ha ha ajudat, fent un drama del fet que estarà molts dies sense veure'm, 15 dels quals de campaments. Tampoc ha ajudat que avui a les 12h tingués un examen de etnicitat havent d'agafar avui un bus cap a Girona. 

Després de fer la maleta ahir nit  a ultima hora en arribar a casa quan va acabar el Sopar de Monitors i haver visitat els de tupper, vaig anar a intentar aclucar l'ull; res. M'he llevat prou bé, he fet quatre coses per casa, m'he dutxat i cap a la UAB. Biblio, examen, FGC, anar a buscar el Joan a casa que l'havia convidat  a dinar, dinar, refer i pesar la maleta, anar a casa el Joan, tornar a casa, anar cap a l'estació amb mon germà. he agafat el bus. Allà hi ha hagut una petita crisi quan he vist que la bateria del mòbil moria, però fent de Mc Gyver he agafat la bateria de l'altre mòbil (un que és lliure i faré servir allà a Köln), i l'he posada en el que faig servir normalment però, Oh! no! sobra espai i no fa contacte Schaize! (Que vol dir "merda!)". Ho he solucionat plegant el paper del ticket del viatge perquè pressionés i fes contacte. 

He arribat a Cornellà del Terri a allò de les 20:30. Allà m'esperava en Xitu, un amic de tota la vida que és com un Oncle. Hem vingut cap a casa seva i mentre feia feina a l'hort i a la cuina (és pastisser professional), jo he pujat a l'ordinador i a fer servir el facebook, el twitter i a escriure això que llegeixes. Ara en breus anirem a fer el sopar: pa amb tomàquet i embotit o formatges, truita, verdura; ves a saber. Ja us ho diré demà a la nit. 

Auf Wiedersehen!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada