Powered By Blogger

7 de juliol del 2013

Tag 3: Escalfament


Avui pel matí hem repassat una mica d'alemany per estar preparat per demà. Hem fet una mica d'aperitiu i després macarrons amb salsa de xampinyons. A la tarda hem sortit a passejar i a mirar si trobàvem un festival de música a favor dels drets humans que es feia avui. 

Ha costat una mica trobar-ho perquè les indicacions no eren clares, però hi hem arribat després de seguir els cartells del concert, rollo GR. Allà casualment ens hem trobat unes amigues de la Magda i el George del centre català que eren del País Valencià, en tenen vint-i-trenta i sembla ser que m'han adoptat com a germà petit; la setmana que ve hi ha un festival o concert de música d'aquesta de festes de barri i m'han dit que hi vagi amb ells. 

Es deien, a veure si en recordo els noms: Mar, Aurea, Arnau, Miquel, i una altra noia que ara no recordo com es deia. M'ha fet gràcia perquè xarrant, la Mar es veia de una hora lluny que de jove havia militat a Maulets o alguna cosa de l'estil, serà divertit quan digui que sóc jerqui. No em malinterprateu, només que em farà gràcia tenir la típica discussió 

Quan ens hem fartat del concert hem fet cap cap a casa, caminant igual que a l'anada. Aquí si que tenen parcs de veritat, no com a Barcelona. Un cop a casa ens hem posat a fer el sopar; una coca de verdures molt bona, després quan han sigut les 00:01 he trucat a casa per felicitar l'aniversari de ma mare i ja al cap de poc a dormir que demà començo classes i he de matinar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada