Powered By Blogger

25 de juliol del 2013

Tag 21: Plans de futur.

Avui a classe hem començat a entrar en matèria. Hem treballat el tema dels adjectius i com es declinen. La veritat és que m'hauria d'anar espavilant amb la Gramàtica i el Vocabulari o acabaré més perdut que un pop en un garatge.

A la pausa de classe, anant cap al forn he quedat amb l'Esteban, el colombià per sortir de festa el dissabte que ja toca cony. A la tornada de classe hem treballat els adjectius declinats, mare meva quina mà de vocabulari em falta; entenc les estructures gramaticals, més o menys. Però com que no acabo d'entendre què llegeixo és com si no fes res. Al final de la classe, ens ha explicat el professor que el darrer dia haurem de portar plats típics del nostre país

Tornant cap a casa m'he salvat per poc de la pluja. Ha caigut un xàfec durant ben bé dues hores. A la tarda he estat mirant Game Of Thrones, després hem anat a visitar la Laura, la noia que treballa per la Ford. S'ha canviat de pis fa poc i ens l'ha ensenyat. Petit, però per una persona ja fa.

Després hem anat a fer un gelat a una geladeria italiana que hi ha a la vora, i parlant de festes, de Catalunya i altres històries ha explicat que baixaria al poble (La Seu d'Urgell), per les festes d'allà. Quan li he preguntat per qui toca i aquestes coses, m'ha dormir a casa seva si hi vaig. Jo que pensava tornar amb molts contactes internacionals, i al final torno amb un contacte a la Seu d'Urgell.

Just després la Magda i jo hem anat a casa la Clara, la presidenta del centre català. Jo he estat parlant amb el Tomeu, el seu fill. És bon nano. Hem escoltat una mica de música seva i meva, parlat de llibres i jocs d'ordinador, ens hem afegit al facebook i hem mig quedat per practicar alemany i català. Com ja heu vist, no he dit res dels deures, així que toca fer-los ara...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada