Powered By Blogger

19 de juliol del 2013

Tag 15: Equador.

Ho sento, però avui no tinc ganes d'escriure, així que seré breu. Avui feia calor a classe, i no sabem de on els ha tret, però el Neil, l'Estadunidenc, ha portat un ventiladors que ell ha muntat, tampoc sé on a classe per passar la calor. S'agraeix, la veritat. Al descans he anat amb el Lorenzo a comprar alguna cosa al forn que hi ha al costat de l'escola. Més tard cap al final han començat a sortir les primeres veus exigint festa, ara falta que es consumi. 

Al migdia ha vingut un dels nebots de George per acomiadar-se, que se'n va una bona temporada al Brasil, coses d'estudis em penso. Per dinar arròs amb gambetes i pebrot, un invent que ha fet la Magda que ha sortit prou bé, després migdiada de rigor.

Un cop tornat del país dels somnis, hem baixat al carrer a comprar quatre coses que necessitem de menjar, i hem buscat líquid per lentilles, passa que ara no recordo si les meves són dures o toves, són toves ara ja ho sé per tant ja aniré demà a comprar-les. De tornada hem passat pel forn i hem comprat el bernar. 

A mitja tarda m'he posat al balcó a llegir un llibre que té la Magda: "Escuela de Rebeldía" de Salvador Seguí. Es va publicar vint dies després de la mort de l'autor. Ara ja falta sopar alguna cosa, mirar alguna sèrie i anar a dormir, que demà - em penso - anem a Bohn a visitar el museu de història i altres coses que ja us explicaré.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada