Powered By Blogger

5 de juliol del 2013

Tag 1: Arribada i establiment del campament base






Primer dia, en Xitu m'ha llevat a les 7 abans de sortir a caminar. Un cop dutxat he buscat l'esmorzar però res. Per tant he segut llegint un llibre fins que ha arribat el meu amfitrió. Hem esmorzat torrades amb confitura (de maduixa i de esbargínia), i una tassa de cafè amb llet. Després de fer quatre carantonyes a les gates hem enfilat cap a l'aeroport. Després de dir adéu amb la mà un cop passat el control de seguretat he voltat fins que els altaveus m'han dit per quina porta havia d'entrar. 

Allà m'he assegut al costat de una noia que viatjava sola i ha resultat ser catalana, cosa que m'ha ajudat a fer l'espera fins que arribes al vol més amena, ja que un cop enlairats hem anat fet capcinades, mentre cadascú escoltava la seva música. 




Quan hem arribat a la sortida no hi havia ningú esperant; com va dir la Magda a vegades a Köln els passatgers surten per on no toca - Das ist Köln - que diuen sovint. Al cap de menys de 5 minuts ha arribat de la porta per on havíem de sortir, m'ha calmat la gana amb un panet de sal i després d'agafar el tren que porta cap a la ciutat i el metro hem arribat a casa. 

Un cop arribats hem fet una Kölsh la Cervesa que es pren aquí. Quan ha arribat el George al cap d'una estona hem baixat a comprar un Kebab al costat de casa; és curiós, aquí se'ls mengen diferent. Fan servir pa de pita, aquell que és obert, i no ho escalfen. 

A la tarda hem estat preparant el que serà la meva habitació aquests dies. Hem posat cortines a les finestres (Important!), muntat l'armari de Ikea, i preparat el sofà llit, i després ja poca cosa més. Ara són les 00:00 i em llevo d'aquí 9-10 hores. 
Gutna!
Cosa Guai: Als bars és més barat una Birra que una ampolla d'aigua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada