Powered By Blogger

9 de juliol del 2013

Tag 5: segona etapa.

Avui he sortit una mica just de casa i he fet tard a classe, no hem fet res gaire interessant: corregir deures i fer els Modalverben (Verbs modals) en passat i present. Al descans he parlat una estona amb els dos nois Castellans, un és de la Ribera i l'altre de Màlaga. En arribar a casa he mandrejat una mica i poca cosa més, després de dinar m'he posat a escriure aquest paràgraf i després baixaré al carrer a comprar una llibreteta per anotar coses que em cridin l'atenció d'aquí Köln.

Després de dinar he fet el manta una bona estona i després hem anat amb la Magda a comprar una llibreta i després hem anat a fer una cervesa. Allà m'ha explicat que els alemanys els diumenges pel matí tenen costum d'anar a bars/restaurants a fer uns esmorzars-dinars del quinze i després no dinen ni res. Els diumenges aquí són dies de preparar-se la setmana. 

Un cop a casa he obert l'ordinador per escoltar música i m'he dedicat a fer els deures, passar els apunts a net i començar una fitxa de vocabulari. Ara en breus soparé i després ja cap a dormir, a veure si aquesta nit dormo més i demà sóc una mica més persona. 




I això que veieu aquí és la meva habitació: un sofà llit desplegable, un armari desmuntable del Ikea i una habitació per encabir-ho tot.








PD: Si del recull aquest de coses curioses dels alemanys i alemanyes en trec res decent ho podreu llegir aquí 

http://elnoidelbarret.wordpress.com/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada