Powered By Blogger

12 de juliol del 2013

Tag 8: Primera setmana.

I ja fa una setmana que sóc aquí i cinc dies des que vaig començar el curs. JA!? Collons que en passa de ràpid el temps. Massa. Avui hem dinat les restes del sopar d'ahir, i si, migdiada again, com m'agrada dormir. 

Després de dinar la Magda i jo hem anat a una galeria a que jo conegués la Caroline una noia alemanya que ha de venir a Barcelona aquest Setembre i que m'anirà bé conèixer perquè així podrà practicar el català i jo l'alemany. És estudiant de història de l'art i pel que es veu per poder fer un erasmus ha de treballar en algun museu. 

Després hem passejat una estona per la ciutat. Hem seguit el riu, i allà m'ha explicat un fail de la ciutat: quan van construir l'auditori de la filharmònica, ho van fer tant bé que el van enterrar sota terra i ara quan la gent hi passa per sobre, les passes ressonen i cada cop que hi ha actuació posen uns homes que demanen que la gent no passi.

Passejant, he vist un cartell del partit comunista turc que tenia a més de la falç i el martell amb l'estrella a la punta del martell, un fusell que travessava el típic símbol comunista. 

Per sopar hem comprat un menjar popular alemany, a un restaurant regentat per uns àrabs, que ens ha costat 19€ pels tres: pizza. Ara fa una estona he fet un skype amb casa per parlar una estona amb els pares. I bé Das ist ales per  Heute, que diuen aquí. 

Demà al matí no m'he de llevar a cap hora, UE! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada