Powered By Blogger

10 de juliol del 2013

Tag 6: Tercera etapa.


Avui ha classe hem treballat més els verbs modals i les frases amb Warum i Weil (Per què i Perquè. Ens hem quedat fora xerrant el noi valencià que ara no recordo com es diu, la Gloria l'Angela i el noi brasiler de qui tampoc recordo el nom. Hem comentat que malparlats som a la península i quina mà de insults té el castellà. D'altra banda, o m'ho sembla a mi o el volum de gent comença a disminuir. 

A la segona part de la classe he tingut un noi turc de parella de treball, al principi jo anava una mica perdut, però al final ens hem acabat entenent. M'ha preguntat que de on era, i de seguida m'ha tret el tema de Catalunya. Havíem de completar unes fitxes on hi havia el que sabien fer uns personatges i el que no - això em recorda que tinc vocabulari per fer - i després el que sabíem fer nosaltres. El mestre m'ha preguntat i m'he pogut lluir dient que sóc bo cuinant. 

Quan he arribat estava sol, podria haver-me posat a fer feina, si. Però avui m'ha entrat una mandra considerable, i mira m'he apalancat al facebook tota la tarda. Ara ja he fet els deures, només em falta passar apunts a net i fer una mica de vocabulari. 

A la tarda han vingut els alumnes de la Magda a fer classe, jo he seguit mandrejant i llegint i fent coses poc productives. Rectifico, llegir no és poc productiu. A les vuit o així m'ha cridat la Magda per berenar i he menjat amb una infusió de fruites vermelles que es veu que es bastant típica de per aquí. 

Després si que m'he posat a fer feina, els deures i aquestes coses. Suposo que ara em posaré a passar apunts, posar nou vocabulari al llibret que m'he fet, i apuntar un parell de coses que em sobten o que aprenc de la vida aquí a Alemanya. Sopar i dormir. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada