Powered By Blogger

6 de juliol del 2013

Tag 2, Exploració i compra de queviures


Avui m'he despertat a allò de les 9 quarts de 10. Demà ja em llevaré més d'hora per acostumar-me a això de matinar, què hi farem. 

Després de cremar-me una mica amb la dutxa hem esmorzat, i al cap de poc al carrer a comprar. Pasta de dents, sabó pel cap, maquineta i espuma d'afaitar i coses com ara llet. De camí cap a casa hem comprat el pa i un cop allà hem agafat el cotxe i hem anat cap a una botiga majorista de productes espanyols, on si tens DNI espanyol et fan un 10% de descompte. 

Després de dinar he fet la migdiada, i un cop llevat a quarts de sis hem sortit al carrer perquè vegi com s'arriba a la Universitat Popular que és on faré les classes d'alemany. A més d'això és també una escola de música i de FP, no em queda massa lluny de casa la veritat. Després hem estat passejant pel centre de la ciutat, i hem anat a la plaça del mercat vell que s'hi feia un festival del Pride Köln, hem pres un Mojito i hem estat passejant per la vora de Rhin. Allà ens hem trobat uns amics del George i la Magda, la Maite i el Franz, que ella és de Cantàbria i ell de la ciutat. 

Hem anat a un bar a fer unes birres, si unes, perquè si allà tenim més la tradició de anar de bar en bar, aquí arribes a un bar i t'hi quedes. I el que és pitjor, si no poses el posavasos sobre el got o copa que estàs bevent el que fan és portar-te una altre cervesa. I amb la broma me n'he pres 3. Mentre anava per la segona m'han dit que em demanés un "Mig Gall", molt bo de veritat; papa si llegeixes a Barcelona te'n preparo un, ja m'han dit on he de comprar les coses. 

Quan hem sortit del Bar eren les 11, hem agafat un tramvia i després de un transbord hem arribat a casa, la Magda i jo hem menjat una mica més, i cap a casa. Ara és tard un quart de dues, també és cert que acostumo a perdre el temps tan bon punt obro l'ordinador, però vaja. Demà en principi toca repassar una mica d'Alemany i poca cosa més 

Gutna!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada