Powered By Blogger

16 de juliol del 2013

Tag 12 und Tag 13: Fent amics+visita guiada.

Com que m'ha desaparegut l'entrada d'ahir, en faré un resum i explicaré el dia d'avui: 

Ahir a l'hora del descans la Gloria ens va explicar que hi havia un grup de espanyols a Colònia en el facebook i que ahir a la tarda havien quedat per anar a prendre alguna cosa. Hi vam anar ella, una canària, dos gallecs, i jo. Vam quedar al centre de Colònia i vam estar estirats una estona a la gespa mentre xarràvem dels i les alemanyes, de Colònia i ho comparàvem amb l'Estat. Ens va dir també que hi havia una visita guiada pel centre de Colònia l'endemà (avui). Més tard ens vam aixecar i vam anar a fer una cervesa a un cafè que hi havia aprop. Metro, sopar, i dormir. 


Avui per poc no em llevo, mare meva que bé que s'està al llitet. Fins unes 2 hores després de llevar-me no he començat a ser persona. A més a més no em podia comprar cafe perquè no duia monedes a sobre. Drames del S. XXI. Ja un cop a casa he dinat mandonguilles i a fer la migdiada, que m'he quedat fregit en zero coma. Un cop llevat he estat fent el burro pel facebook i he començat el text que hem de fer per demà: un text sobre el nostre país o ciutat; no ha dit res del nostre estat.

Ja cap allà dos quarts de sis he sortit de casa per agafar el metro ja que havia quedat per  anar a fer la visita pel centre de Colònia. Sort que era preu reduït, perquè hi ha hagut més anectdotes que història, la veritat. Un cop feta la visita, la Glòria ha anat a comprar un regal a la seva companya de pis, i la Leila, els dos gallecs i jo hem anat a comprar una cervesa i beure'ns-la a les escales de la catedral. Allà parlant de talls de cabell ha sortit el tema de la independència: no acabaven d'entendre això que Catalunya i Espanya són dos països diferents, però tampoc han posat pegues a que Catalunya s'independitzi. 

Un cop acabada la cervesa hem entrat a l'estació central de Colònia que ens quedava al costat i he comprat una currywurst, que m'encanta. Ja després poca cosa he marxat cap a casa a fer sopar i fer deures, cosa que ara hauria de fer, així que... 

GutNa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada