Powered By Blogger

14 de juliol del 2013

Tag 10: Dia de bici.

Avui tocava excursió de bicis amb el Centre Català. Un cop llevat, que m'ha costat una mica i després d'esmorzar a casa hem anat cap al punt on havíem quedat. Així doncs a allò de les 10:50 hem sortit la Magda, el George, la Laura la noia que treballarà a la Ford i jo cap a una església del costat del Rhin. Allà hem estat esperant els del País Valencià fins que un cop han arribat, hem anat tirant i en Mischi, que crec que li diuen, i l'Arnau s'han quedat esperant dos que s'havien perdut. En Mischi és el company de la Mar i l'Arnau el germà. 

Hem anat seguint el Riu direcció Nord fins un poble medieval que va ser restaurat després de la 2GM Bier Garten, una cosa molt tradicional d'aquí Alemanya. Uns quants hi anàvem en bici un uns altres han vingut en cotxe. Hem arribat primer els ciclistes, així que hem anat fent i ens hem demanat una weizen (Cervesa de blat, són les millors). Hem dinat també, he demanat Gyros, que és un kebab a la grega. M'han portat la carn de kebap, de porc era, tallada unes patates, ceba crua i salsa de ioghurt d'aquesta tan bona. 
Havent dinat hem anat a fer una volta pel poble, que em recordava als típics pobles de la Catalunya central on va la gent a estiuejar però en versió alemanya. Hem anat a visitar un molí del qual hi deu haver alguna foto però que ara em fa mandra penjar, ho sento tampoc era res de l'altre món: un molí de vent per a moldre blat.

Ja de tornada hem anat a fer el que es diu Cafe Kuchen: cafè + gelat, però jo ja em conec les copes de gelat que gasten aquí i he preferit demanar un Capuccino i prou. De tornada la Magda ha anat amb cotxe perquè ha tingut un accident d'anada i li feia malt el genoll. Els altres hem anat prou ràpid de tornada. Ara ja fa una estona que sóc a casa i ara tocarà una dutxeta, fer els deures que no he fet i a fer nones. 

El que m'ha agradat és que la Clara m'ha ofert casa seva per si l'estiu que ve vull venir aquí a passar-me tot l'estiu fent cursos intensius. I amb el Tomeu, el seu fill farem un tandem lingüístic perquè ell practiqui el català i jo l'alemany. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada