Powered By Blogger

1 d’agost del 2013

Tag 27 i 28: Ikea i Cuina.

Ahir, com l'altre dia no vaig escriure. Em va fer pal i vaig decidir agrupar els dos dies en un. A classe hem seguit fent els adjectius i les seves declinacions, també vam haver d'escriure quatre coses sobre tòpics que hi ha sobre la gent de la nostra terra. Un cop més va preguntar sobre tots els països menys el meu, però vaja res que no surti de 'habitual. 

A la tarda, un cop dinat vaig acompanyar en George i la Laura, l'enginyera, a l'Ikea per carregar els mobles que necessita pel seu nou pis, que se'n va a viure sola. Em vaig passar la tarda a l'Ikea doncs. Visca l'aire acondicionat. Al final ens hi vam estar més estona de la que creiem perquè la Laura estava una mica indecisa. 

Un cop vam arreplegar els mobles vam anar a buscar un remolc que et podies endur de franc durant tres hores. Vam carregar al Parking de l'Ikea, descarregar davant de casa la Laura i després vam tornar a deixar el remolc. Quan els mobles ja estaven a casa seva, vam tornar cap a casa. La Magda havia estat escalivant la verdura per la coca de recapte de prova, deliciosa. 

Avui al matí després d'una dutxa ràpida -que m'he adormit- he anat cap a classe. Avui ha sigut un dia molt distés, quan he arribat estaven fent una mena de poema que cinc versos que té un primer vers de una paraula, el següent de dues, de tres, de quatre i de una; és a dir onze paraules. El meu ha sigut aquest: 

Blau.                                                                                              Blau.
Nedar, nedar                                                               Schwimen schwimen
en el Mediterrani                                                               im der Mittelmer
Jo voldria tornar a casa                                    ich möchte Zuhause ankomen
 Blau.                                                                                             Blau.

Més tard, després del descans hem estat parlant sobre coses que es poden fer i no sobre la nostra terra, d'exemple hi havia uns dibuixos al llibre sobre coses que no es podien o s'haurien de fer. En un exemple sortien dos homes casant-se; quan el professor ha preguntat sobre el tema hi ha hagut bastant consens.

Durant tota la tarda, i fins ara he estat amb la coca. Primer després de dinar hem anat a comprar els ingredients per fer la coca: pebrot i llevat. Després ens hi hem posat. Buscant receptes per internet i trencant-me una mica el cap, després d'amassar una hora amb l'ajut d'aigua tèbia i mantega he acabat fent una massa prou digne. Després la Magda i jo ens hem posat a tallar la verdura.

Al cap de poc d'haver posat la massa a reposar ha arribat la Laura, que s'havia deixat una planta, hem fet un Kuchen i quan ha marxat ens hem seguit tallant el pebrot per escalivar-lo. Un cop fet l'hem posat al forn i a cada quart els giràvem. A la mitja hora hi hem afegit la ceba. Després la Magda i el George han marxat a casa uns amics que els havien convidat a sopar i jo m'he quedat amb la massa -que havia pujat massa- i el forn. Com que ja havia apagat el forn i no m'he vist amb cor de encendre'l, escalfar-lo i fer la massa. 

Ara la Magda i el George ja han tornat i la coca és al forn. Ara quan surti en trec una foto.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada