Powered By Blogger

7 de març del 2009

Hola

Hola internet.
Aixo es un blog nou de trinca que segurament acabarà d'aqui poc. Encara no se de que anirà, potser hi penjo treballs per que els faci servir qui vulgui. potser hi penjo l'actualitat esportiva, potser comento llibres,potser pelicules, potser coses de la meva vida, qui sap. Pero el que si garanteixo és penjar les ressenyes de les excursions que faci amb el centre excursionista. Avui toca definir-me una mica:
a veure soc del dotze de setembre de 1993 vaig a l'escola st felip neri i sóc un futur escriptor. si em publiquen el llibre... Si l'acabo, es clar.
Bé vaig a preparar el sopar que la gana empaita. Prometo continuar.

1 comentari:

  1. Oh! Tens bloc!!

    Com pot no agradar-te el romanticisme? xD Sigh... A mi m'encanta! xD

    ResponElimina