Powered By Blogger

13 de maig del 2010

Felicitat injustificada

Davant l'ordinador pensant en què escriure. Falta poc per acabar el curs i tot i així es estrant; no en tinc ganes. Ara es quan em trobo millor a l'institut. Per què¿ No ho se. Potser perquè estic deixant enrere vells complexes, antics fantasmes que actualment només aspiren a esperits, ombres del que van ser. Suposo que ja tocava no? Imagino que tot això deu tenir relació amb haver canviat d'institut, començar a sortir més, no obsessionar-se tant pels petits detalls, adonar-se que tens mes amics dels que creies. Les hormones hi deuen tenir influència també suposo. Encara que de tant hi ha algunes depres puntuals de unes hores, en conjunt estic molt millor que fa un any, per dir alguna cosa.
Com ha començat aquesta mena de monoleg interior? ah si, he dit que no vull que acabi l'institut, doncs si, perquè un cop hagi acabat durant 2 mesos no tindré res a fer a part de buscar com quedar, pujar al terrat, TR...., mates...., buscar com estalviar diners perquè ja se sap quan arriba l'estiu comença la festa casi diaria, espero. I despres d'aquests dies d'incertesa.... BERLÍN. Bé, el tema serà l'any que ve a veure que fem. I el setembre 17 anys i 2n de Batx.... que passarà volant i tots els coneguts i saludats desapareixeran del mapa i no els veure mes i hauré sigut burru i hauré creat llaços massa forts i em sabra molt de greu no tornar-los a veure. Però malgrat tot no em puc queixar, em trobo en un estat de felicitat injustificada.

4 comentaris:

  1. no et preocupis pel que vindrà i aprofita aquests dies a l'institut, i després aprofitaràs l'estiu, i sortiràs molt, i quan arribis al setembre et sentiràs encara millor de com et sents ara :)

    ResponElimina
  2. Estimat ex-usuari meu. Està molt bé aquest blog per començar, però si vols ser com jo, ho has de treballar molt més. El meu prestigi no s'aconsegueix de la nit al dia. Si vols, jo puc aconsellar-te. De moment et recomano que intentis escriure sense cometre faltes ortogràfiques, els ulls dels lectors cultes com jo t'ho agrairan.

    Resto a la teva disposició amic Coy!

    Jun!

    ResponElimina
  3. És millor haver creat llaços forts i després no veure'ls tant, que no acabar com jo barallada amb tothom i sense motiu per estar trista :)
    Aprofita i sigues feliç!

    ResponElimina
  4. Sí que he tret bones notes... però no tinc ni idea de com serà la carrera xD
    I sí, vaig a l'autònoma :) Així que si acabes anant-hi ens veurem per allà.

    ResponElimina